Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania, realizując w swojej codziennej działalności zadania publiczne, dba o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług na każdym etapie. Jednym z nich jest rzetelny i bieżący kontakt z mieszkańcami, którym zajmują się pracownicy Biura Obsługi Klienta MPO. Jak wygląda ich codzienna praca?
Pracownicy Biura Obsługi Klienta każdego dnia przyczyniają się do usprawniania procesu odbioru odpadów i podnoszą jakość świadczonych przez Spółkę usług. Ich praca koncentruje się zarówno na gospodarstwach domowych, wspólnotach mieszkaniowych czy spółdzielniach, jak i nieruchomościach niezamieszkanych (np. biura, hotele, sklepy, restauracje). Każdego tygodnia - za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu (numer 19 115) - do BOK wpływają sygnały od klientów, na które pracownicy reagują na bieżąco. Jak to wygląda w praktyce?
BOK w działaniu
- Opiekunowie przyporządkowani do poszczególnych dzielnic otrzymują zgłoszenie, które, po weryfikacji w systemie logistycznym X-track, zostaje przekazane do realizacji w odpowiedniej bazie: przy ul. Tatarskiej, Sosnkowskiego lub Zabranieckiej. Następnie informacja zwrotna o zrealizowaniu zgłoszenia zostaje odnotowana w miejskim systemie obsługi mieszkańców - mówi Jacek Zieliński, p.o. Dyrektora Działu Sprzedaży MPO.
W służbie mieszkańcom
Każdego dnia z Biurem Obsługi Klienta kontaktują się mieszkańcy Warszawy, ale także należącego do stołecznej aglomeracji Sulejówka. Wypracowane przez lata doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie pracowników BOK gwarantują sprawną i satysfakcjonującą obsługę.
- Najczęstsze zgłoszenia mieszkańców dotyczą pytań odnośnie odbioru odpadów zielonych oraz wielkogabarytowych. Jest to ponad połowa wszystkich naszych zgłoszeń. Pozostałe dotyczą uszkodzonych pojemników, ich zbyt małej liczby lub nieprawidłowego oznakowania. Zdarzają się też zgłoszenia dotyczące niewłaściwego stanu sanitarnego – kontynuuje p.o. Dyrektora, Jacek Zieliński.
Zespół Obsługi Klienta jest także fachowym doradcą w sprawach odpadów problematycznych. Wielu mieszkańców nawiązuje kontakt telefoniczny z pracownikami MPO, aby dowiedzieć się, jak postąpić w przypadku odpadów takich jak świetlówki, opakowania po farbach, czy zużyte opony.
Jeśli chodzi o nieruchomości niezamieszkane czyli sklepy, placówki oświatowe, prywatne firmy itp., najczęściej zadawane pytania dotyczą nawiązania współpracy ze Spółką, przygotowania oferty i finalnie podpisania umowy na odbiór odpadów. Możliwy jest mailowy oraz telefoniczny kontakt z BOK. Pracownicy zespołu są także przygotowani do bezpośredniej obsługi klienta w siedzibie Spółki przy ul. Obozowej 43.
Kontakt do Biura Obsługi Klienta:
Tel: 22 39 10 275, 22 39 10 310, 22 39 10 370 oraz 22 39 10 371
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..